برگزاری نشست خیران و برخی از مسئولان استان فارس با مدیر عامل و اعضای شورای اجرایی مجمع خیران نخبه پرور فارس

برگزاری نشست خیران و برخی از مسئولان استان فارس با مدیر عامل و اعضای شورای اجرایی مجمع خیران نخبه پرور فارس

به گزارش روابط عمومی مجمع خیران نخبه پرور فارس، روز پنجشنبه 19 اردیبهشت ماه 98 نشستی با حضور جمعی از خیران و مسئولان استان فارس، مدیر عامل و اعضای شورای اجرایی مجمع خیران نخبه پرور فارس، برگزار شد.

مدیرعامل مجمع خیران نخبه پرور فارس در این نشست ضمن معرفی این مجمع، اهداف و برنامه های آن گفت: مجمع خیران نخبه پرور فارس در تلاش است با جلب همکاری خیران و استفاده از نیروهای مستعد و نخبه استان، برنامه هایی را در جهت شناسایی، توانمندسازی و هدایت استعدادهای برتر و زمینه سازی اثرگذاری این افراد در جامعه، انجام  دهد.

دکتر شریف در این نشست با اشاره به وجود استعدادهای بیشمار در مناطق محروم و محدودیت های بودجه های دولتی برای حمایت از این افراد گفت: خیران نیک اندیش باید بیش از گذشته به حمایت از نیروهای انسانی مستعد همت گمارند و از این طریق با تربیت این گونه افراد زمینه را برای رشد و شکوفایی ایشان که همسو با رشد و شکوفایی و توسعه جامعه است، فراهم نمایند و امیدواریم این مجمع بتواند کاستی های موجود در منابع دولتی را جبران نماید.

شایان ذکر است این نشست در سومین روز از ماه مبارک رمضان همراه با مراسم عبادی نماز جماعت و ضیافت
افطار که به همت خیران تامین شده بود، برگزار شد، همچنین به همت این خیران، آرزوهای کودکان  تحت حمایت بنیاد خیریه کودک که هر کدام یکی از آرزوهای خود را نوشته و بر درخت آویخته بودند و شامل دوچرخه، تخت و کمد، کامپیوتر، دوربین عکاسی، کتاب، توپ فوتبال، لباس و … بود، برآورده گردید.

توسط
تومان