جایزه علمی و بورس تحصیلی پروفسور کرامت اله ایزدپناه

فراخوان چهارمین جایزه علمی و بورس تحصیلی پروفسور کرامت اله ایزدپناه

به منظور تکریم و الگوسازی از نخبگان، شخصیت­های علمی و افراد صاحب نام و هم­چنین ایجاد روحیه تلاش و خودباوری در میان همگان، مجمع خیران نخبه پرور استان فارس همه ­ساله جوایزی را به­ نام افراد حقیقی و حقوقی خوش نام و دارای سابقه درخشان در زمینه های مختلف تعریف و اعلام می نماید. آنگاه متناسب با رشته های تخصصی، این جوایز به صاحبان استعداد برتری که دارای فعالیت های خاص و اثرگذار باشند، اعطاء می گردد.

همچنین به منظور تشویق، ترغیب و حمایت از نوجوانان و جوانان مستعد، کمک هزینه تحصیلی، جایزه تحصیلی، پژوهانه تحقیقاتی و نظایر آنها تحت عنوان «بورس تحصیلی» و به نام افراد حقیقی و حقوقی خوش نام و دارای سابقه درخشان در زمینه های علمی ، فرهنگی و اجتماعی، تعریف و به صورت بلاعوض به دانش آموزان و دانشجویان واجد شرایط تقدیم می­گردد.

در این راستا مجمع خیران نخبه پرور فارس اقدام به اعطای جایزه علمی و همچنین بورس تحصیلی پروفسور کرامت اله ایزپناه در زمینه بیماری شناسی گیاهی نموده است و طی این فراخوان از واجدین شرایط برای ثبت نام در این جایزه علمی دعوت به‌عمل می‌آورد. این جایزه به دانشجویان برگزیده دکتری و کارشناسی ارشد از دانشگاه های سراسر کشور که در زمینه بیماری شناسی گیاهی دارای پژوهش های کاربردی موثر یا انتشارات علمی معتبر در سطح ملی یا بین المللی باشند، اهدا خواهد شد.

داوطلبان واجد شرایط لازم است که ابتدا از طریق سامانه  www.shiraz-feca.ir ثبت نام نموده و مدارک و مستندات خود را بارگذاری نمایند. آنگاه افرادی که شرایط اولیه و حداقل امتیاز لازم را دارا باشند در مرحله اول انتخاب می گردند. سپس هیأت داوران مدارک و مستندات این منتخبین را مورد ارزیابی دقیق قرار داده و افرادی که حائز بیشترین امتیاز هستند را به عنوان برگزیده معرفی خواهد نمود.

برگزیدگان، علاوه بر دریافت لوح و نشان برند علمی- معنوی منتخب برجسته کشوری از دستان پروفسور ایزدپناه، جایزه علمی مربوطه را نیز دریافت خواهند کرد.

بورس تحصیلی و نحوه اعطای آن:

این جایزه به دانشجویان برگزیده دکتری وکارشناسی ارشد از دانشگاه های سراسر  کشور که در زمینه بیماری شناسی گیاهی دارای پژوهش های کاربردی موثر  یا انتشارات علمی معتبر در سطح ملی یا بین المللی باشند اهدا خواهد شد. بورس تحصیلی نیز به تعدادی از دانشجویان برتر کارشناسی ارشد و دکتری بیماری شناسی گیاهی با نظر هیات داوران اهداء می شود.

متقاضیان می توانند حداکثر تا تاریخ 31 مرداد ماه 1403 از طریق لینک زیر نسبت به ثبت نام و ارسال رزومه، مدارک و سوابق علمی و پژوهشی خود، برای شرکت در این فراخوان اقدام نمایند.

بیوگرافی پروفسور کرامت اله ایزدپناه

پروفسور کرامت اله ایزدپناه، استاد و محقق برجسته دانشگاه شیراز، استاد نمونه کشوری، برگزیده چهره‌های ماندگار،عضو آکادمی علوم جهان برای پیشرفت علم در کشورهای در حال توسعه TWAS، سردبیر مجله بیماری‌های گیاهی بنیان‌گذار و مدیریت مرکز تحقیقات ویروس‌شناسی گیاهی ، مدیریت قطب علمی ویروس‌شناسی،رئیس انجمن بیماری‌شناسی ایران، شناسایی، توصیف، نامگذاری و معرفی چند ویروس برای اولین بار در سطح جهانی، عضو American Phytopathological Soc، عضو International Organization of Citrus Virologists و انتشار بیش از ۶۵۰ عنوان کتاب و مقاله.

توسط
تومان