جایزه علمی و بورس تحصیلی پروفسور سید حبیب فیروزآبادی

پروفسور سید حبیب فیروزآبادی

فراخوان ششمین جایزه علمی و بورس تحصیلی پروفسور سید حبیب فیروزآبادی

به منظور تکریم و الگوسازی از نخبگان، شخصیت­های علمی و افراد صاحب نام و هم­چنین ایجاد روحیه تلاش و خودباوری در میان همگان، مجمع خیران نخبه پرور استان فارس همه­ ساله جوایزی را به­نام افراد حقیقی و حقوقی خوش نام و دارای سابقه درخشان در زمینه های مختلف تعریف و اعلام می نماید. آنگاه متناسب با رشته های تخصصی، این جوایز به صاحبان استعداد برتری که دارای فعالیت های خاص و اثرگذار باشند، اعطاء می گردد.

همچنین به منظور تشویق، ترغیب و حمایت از نوجوانان و جوانان مستعد، کمک هزینه تحصیلی، جایزه تحصیلی، پژوهانه تحقیقاتی و نظایر آنها تحت عنوان «بورس تحصیلی» و به نام افراد حقیقی و حقوقی خوش نام و دارای سابقه درخشان در زمینه های علمی، فرهنگی و اجتماعی، تعریف و به صورت بلاعوض به دانش آموزان و دانشجویان واجد شرایط تقدیم می­گردد.

بدین وسیله مجمع خیران نخبه پرور فارس طی این فراخوان، از دانشجویان مقطع دکتری رشته شیمی آلی یا شیمی آلی- پلیمر شاغل به تحصیل در دانشگاههای سراسر کشور برای شرکت در فراخوان ششمین جایزه علمی پروفسور سید حبیب فیروزآبادی دعوت می نماید.

دستور العمل اعطای جایزه:

این جایزه هر ساله به برترین دانشجوی دکتری شیمی آلی یا شیمی آلی- پلیمر متقاضی که پس از بررسی توسط کارگروه مربوطه از مجمع خیران نخبه پرور فارس حایز بیشترین امتیاز از نظر فعالیت های علمی و آموزشی شده اند، اعطا می گردد.

بر اساس دستور العمل مربوط به این جایزه:

دانشجویان برنده، علاوه بر دریافت لوح و نشان برند علمی- معنوی منتخب برجسته کشوری از دستان پروفسور فیروزآبادی، جایزه علمی مربوطه را نیز دریافت خواهند کرد.

متقاضیان می توانند حداکثر تا تاریخ 31 مرداد ماه 1403 از طریق لینک زیر نسبتم به ثبت اطلاعات مورد نیاز برای شرکت در این فراخوان اقدام نمایند.

بیوگرافی پروفسور سید حبیب فیروزآبادی

پروفسور سید حبیب‌ فیروزآبادی تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در تهران گذراند و لیسانس و فوق لیسانس را از دانشگاه شیراز دریافت کرد و دکترای شیمی را در پنسیلوانیا آمریکا اخذ نمودند

دکتر فیروزآبادی استاد و محقق برجسته دانشگاه شیراز، محقق و شیمیدان برجسته کشوری منتخب انجمن شیمی ایران، برنده جایزه اول خوارزمی، جایزه افضلی پور، برنده جایزه سازمان کنفرانس اسلامی (Comstech)، از بنیان‌گذاران دانشگاه کرمان، دانشمند بین‌المللی ایران(ISI)، عضو دایم فرهنگستان علوم کشورهای در حال توسعه (TWAS)، بنیانگذار اولین انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه شیراز، چهار دوره ریاست انجمن شیمی ایران، سردبیر مجله معتبر بین‌المللی انجمن شیمی ایران (بیش از هفت سال)، انتشار صدها مقاله در مجلات و مجموعه کتاب‌های بین‌المللی را در کارنامه خود دارد. دکتر حبیب فیروزآبادی در فهرست ۱۰۰ دانشمند برتر دنیا قرار دارد.

حبیب فیروزآبادی
توسط
تومان