جایزه علمی پروفسور علی محمد هنجنی

دکتر هنجنی

فراخوان دومین جایزه علمی پروفسور علی محمد هنجنی

به منظور تکریم و الگوسازی از نخبگان، شخصیت‌های علمی و افراد صاحب نام و همچنین ایجاد روحیه تلاش و خودباوری در میان همگان، مجمع خیران نخبه پرور استان فارس همه ساله جوایزی را به نام افراد حقیقی و حقوقی خوش‌نام و دارای سابقه درخشان در زمینه‌های مختلف تعریف و اعلام می‌نماید. این جوایز، به صاحبان استعداد برتری که دارای فعالیت‌های خاص و اثرگذار در زمینه‌ جایزه تعریف شده باشند، اعطاء می‌گردد.

در این راستا، مجمع خیران نخبه پرور فارس اقدام به اعطای جایزه علمی پروفسور علی محمد هنجنی در زمینه  قلب و عروق نموده است و طی این فراخوان از واجدین شرایط برای ثبت نام در این جایزه علمی دعوت به‌عمل می‌آورد. این جایزه به کلیه پزشکان٬ متخصصان، پرستاران و سایر فعالان در زمینه قلب و عروق (شامل داخلی، جراحی، بیهوشی و اطفال) که تحقیق، درمان، آموزش، پیشگیری یا نوآوری برجسته‌‌ای انجام داده‌اند٬ اهدا خواهد شد.

داوطلبان واجد شرایط لازم است که ابتدا از طریق تارنمای  www.shiraz-feca.ir  ثبت نام نموده و مدارک و مستندات خود را حداکثر تا 31 خرداد ماه 1402 بارگذاری نمایند. سپس افرادی که شرایط اولیه و حداقل امتیاز لازم را دارا باشند وارد فرآیند داوری می‌شوند. در این مرحله، هیات داوران مجمع خیران نخبه پرور فارس، مدارک و مستندات افراد را مورد ارزیابی دقیق قرار داده و فردی که حائز بیشترین امتیاز است را به عنوان برگزیده معرفی خواهد نمود.

برگزیدگان، علاوه بر دریافت لوح و گرفتن نشان طلایی برند علمی- معنوی منتخب برجسته کشوری، جایزه علمی مربوطه را نیز دریافت خواهند کرد.

مقاله‌های چاپ شده در مجلات علمی بین المللی و علمی_پژوهشی و ارائه شده در کنفرانس‌های معتبر، طرح‌های پژوهشی، اختراعات، فعالیت‌های کارآفرینی، افتخارات علمی، سابقه کار(به ویژه در شرکت‌های دانش بنیان) و تدریس از جمله موارد دارای امتیاز برای تعیین نفر برگزیده است.

متقاضیان می توانند حداکثر تا تاریخ 31 مرداد ماه 1403 از طریق لینک زیر نسبت به ثبت اطلاعات مورد نیاز برای شرکت در این فراخوان اقدام نمایند.

بیوگرافی پروفسور علی محمد هنجنی

زنده یاد دکتر علی محمد هنجنی استاد دانشگاه علوم پزشکی از سال 1339 به مدت پنجاه سال٬ استاد نمونه وزارت بهداشت٬ درمان و آموزش پزشکی٬ دریافت نشان افتخار دانش از ریاست ‌جمهوری٬ پایه‌گذار بخش بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز٬ عضو کالج قلب ایران٬ آمریکا و فرانسه٬ صاحب ده‌ها مقاله علمی در مجلات معتبر بین‌المللی و داخلی

دکتر هنجنی
توسط
تومان