جایزه علمی پروفسور رضا ملک‌زاده

فراخوان چهارمین جایزه علمی پروفسور رضا ملک‌زاده

به منظور تکریم و الگوسازی از نخبگان، شخصیت‌های علمی و افراد صاحب نام و همچنین ایجاد روحیه تلاش و خودباوری در میان همگان، مجمع خیران نخبه پرور استان فارس همه ساله جوایزی را به نام افراد حقیقی و حقوقی خوش‌نام و دارای سابقه درخشان در زمینه‌های مختلف تعریف و اعلام می‌نماید. این جوایز، به صاحبان استعداد برتری که دارای فعالیت‌های خاص و اثرگذار در زمینه‌ جایزه تعریف شده باشند، اعطا می‌گردد.

در این راستا، مجمع خیران نخبه پرور فارس اقدام به اعطای جایزه علمی پروفسور رضا ملک‌زاده در زمینه بیماری‌های گوارش و کبد نموده است و طی این فراخوان از واجدین شرایط برای ثبت نام در این جایزه علمی دعوت به‌عمل می‌آورد. این جایزه به دانشجویان برگزیده مقاطع مختلف دانشگاهی از  دانشگاه‌های سراسر کشور که دارای اثرگذاری آموزشی، پژوهشی، درمانی و یا کارآفرینی در زمینه درمان بیماری‌های گوارش و کبد باشند، تعلق خواهد گرفت

داوطلبان واجد شرایط لازم است که ابتدا از طریق تارنمای  www.shiraz-feca.ir  ثبت نام نموده و مدارک و مستندات خود را حداکثر تا 31 خرداد ماه 1402 بارگذاری نمایند. سپس افرادی که شرایط اولیه و حداقل امتیاز لازم را دارا باشند وارد فرآیند داوری می‌شوند. در این مرحله، هیأت داوران مجمع خیران نخبه پرور فارس، مدارک و مستندات افراد را مورد ارزیابی دقیق قرار داده و فردی که حائز بیشترین امتیاز است را به عنوان برگزیده معرفی خواهد نمود.

برگزیدگان، علاوه بر دریافت لوح و گرفتن نشان طلایی برند علمی- معنوی منتخب برجسته کشوری، جایزه علمی مربوطه را نیز دریافت خواهند کرد.

مقاله‌های چاپ شده در مجلات علمی بین المللی و علمی_پژوهشی و ارائه شده در کنفرانس‌های معتبر، طرح‌های پژوهشی، اختراعات، فعالیت‌های کارآفرینی، افتخارات علمی، سابقه کار(به ویژه در شرکت‌های دانش بنیان) و تدریس از جمله موارد دارای امتیاز برای تعیین نفر برگزیده است.

متقاضیان می توانند حداکثر تا تاریخ 31 مرداد ماه 1403 از طریق لینک زیر نسبت به ثبت اطلاعات مورد نیاز برای شرکت در این فراخوان اقدام نمایند.

بیوگرافی پروفسور رضا ملک‌زاده

پروفسور رضا ملک‌زاده، برگزیده جایزه علامه طباطبایی بنیاد ملی نخبگان، بیش از ۱۵ سال وزیر و معاون وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، موسس بزرگترین مرکز مطالعه بررسی علل سرطان و بیماری های مزمن خاورمیانه و شمال آفریقا در گلستان، موسس کوهورت 200000 نفری نژادهای ایرانی در 20 استان کشور، چاپ بیش از 1150 مقاله علمی ( 512 مورد ISI) با بیش از 80000 استناد، نویسنده 10 جلد کتاب و مجری 5 طرح تحقیقاتی مهم، دبیــر و معاون فرهنگستان علوم پزشکی و چهره ماندگار کشور، بیش از ۷ سال مدیـــریت در آموزش و ریــاست دانشگاه شیراز، از بانیان جامعه متخصصین داخلی، انجمن متخصصین گوارش و کبد، مرکز تحقیقات بیماری های گوارش و کبد و ۴ بنیاد خیریه، حضور فعال در تیم های پزشکی دوران دفاع مقدس.

توسط
تومان