تقدیر از دانش آموزان برگزیده جوایز پروفسور فریدون مهبودی و زنده یاد غلامحسین پیرویان در شهرستان کازرون

 

به گزارش روابط عمومی مجمع خیران نخبه پرور فارس، در پی سفر دکتر شریف، مدیر عامل و دکتر فخارزاده عضو هیات مدیره این مجمع به شهرستان کازرون در روز شنبه اول مرداد ماه 1401، مراسم تقدیر از دانش آموزان برگزیده جوایز دانش آموزی مجمع خیران نخبه پرور فارس به نام پروفسور فریدون مهبودی موسس شرکت سیناژن و زنده یاد غلامحسین پیرویان معلم ادیب و وارسته کازرونی به همت واحد دانش آموزی مجمع با حضور نمایندگان ویژه پروفسور مهبودی و استاد پیرویان و مسئولین آموزش و پرورش کازرون برگزار و از ۱۲ دانش آموز مستعد برگزیده این جوایز طی این مراسم تقدیر گردید.
برگزیدگان این جوایز یکسال بورسیه علمی شده و تحت حمایت مجمع خیران نخبه پرور فارس برنامه توانمندسازی آن ها انجام خواهد شد.
مستندات دانش آموزان معرفی شده از طریق آموزش و پرورش شهرستان برای دریافت این جوایز، توسط کارگروه های تخصصی جوایز دانش آموزی مجمع بررسی و برگزیدگان نهایی انتخاب شدند.
شایان ذکر است علاوه بر تقدیر از 12 دانش آموز برگزیده جوایز، از 12 دانش آموز دیگر نیز که به تشخیص کارگروه شایسته تقدیر شناخته شدند، با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.
در این مراسم همچنین از جناب آقای بتوان معاون سابق آموزش و پرورش کازرون و آقای رضا زاده معاون عشایری اداره کل آموزش عشایری استان به پاس زحمات ارزشمندشان در همکاری با مجمع تجلیل شد.

توسط
تومان