برگزیدگان مرحله نهایی مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی , از مجمع خیران نخبه پرور فارس بورس تحصیلی دریافت می کنند

برگزیدگان مرحله نهایی مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی , از مجمع خیران نخبه پرور فارس بورس تحصیلی دریافت می کنند

مدیرعامل مجمع خیران نخبه پرور استان فارس در ارتباط با برگزاری جشنواره پایانی مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی گفت: این بنیاد طی دو سال گذشته در نقاط مختلف استان اقدام به برگزاری مدارس فصلی خلاقیت  و ایده پردازی با هدف آموزش مهارت های مهمی همچون تفکر، خلاقیت، ایده پردازی، حل مسأله، کارگروهی، مستندسازی علمی و …. نموده است. اولین جشنواره پایانی مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی (مرحله چهارم مدارس) با حضور 84 دانش آموز برگزیده از میان 850 دانش آموز که سه مرحله مدارس را با موفقیت گذرانده اند، از 18 تا 21 مهرماه برگزار شد.

دکتر شریف اعلام کرد: در این جشنواره، دانش آموزان به دفاع از پروژه های علمی، پژوهشی و هنری که انجام داده اند پرداختند و پس از داوری، نتایج این جشنواره در اختتامیه برنامه با حضور تعدادی از مسئولان استان از جمله روسای دانشگاه های شیراز و علوم پزشکی و مدیران ادارات آموزش و پرورش استان در روز جمعه مورخ 21مهرماه 1396 در محل سالن اجتماعات مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری ، اعلام شد.

مدیر عامل مجمع خیران نخبه پرور فارس ادامه داد: تعداد 32 نفر از شرکت کنندگان در این جشنواره با کسب مقام اول، از طرف مجمع خیران نخبه پرور فارس« بورس تحصیلی امید» را به مدت یک سال دریافت خواهند کرد. همچنین این دانش آموزان به عنوان سفیر بنیاد نخبگان استان فارس در مناطق خود انتخاب شده و مشاوره های علمی و تحصیلی دریافت خواهند کرد.

وی افزود: تعدادی از برگزیدگان این مرحله از دانش آموزان مستعد تحت پوشش سازمان بهزیستی فارس هستند که با همکاری این سازمان شناسایی شدند و در مدارس فصلی خلاقیت شرکت کردند.

گفتنی ست در برنامه اختتامیه جشنواره پایانی مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی با اعلام نتایج نهایی، علاوه بر 32 نفر اول که به عنوان «سفیر بنیاد نخبگان استان فارس» در شهرستان خود انتخاب شدند و به مدت حداقل یک سال «جایزه تحصیلی امید» را دریافت نمودند،  34 نفر دوم نیز علاوه بر دریافت لوح تقدیر و هدیه به عنوان عضو افتخاری کمیته علمی مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی انتخاب شدند و 18 نفر هم با کسب مقام سوم لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یادبود از بنیاد دریافت نمودند.

توسط
تومان