از برنامه های توانمندسازی دانش آموزان مستعد تحت حمایت مجمع خیران نخبه پرور فارس بازدید شد

از برنامه های توانمندسازی دانش آموزان مستعد تحت حمایت مجمع خیران نخبه پرور فارس بازدید شد

به گزارش روابط عمومی مجمع خیران نخبه پرور فارس، در تاریخ 12 اردیبهشت ماه 98 ، معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس، رییس آموزش و پرورش ناحیه چهار شیراز، کارشناس ارشد اداره سمپاد، مدیر عامل مجمع خیران نخبه پرور و رییس بنیاد نخبگان فارس، معاون بنیاد نخبگان فارس و رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس، از کارگاه های آموزشی در سه حوزه استعداد کلامی، هنری و فضایی بازدید کردند.

این کارگاه ها به همت مجمع خیران نخبه پرور فارس و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس، در راستای هدایت و توانمندسازی دانش آموزان منتخب برنامه ملی شهاب سال 96 و 97 در سه حوزه استعدادی کلامی، هنری و فضایی، از نواحی 3 و 4 آموزش و پرورش شیراز، برگزار می گردند.

در این برنامه که توسط مجمع خیران نخبه پرور فارس طراحی و حمایت شده است، دانش آموزان منتخب، با توجه به حوزه استعدادیشان، تحت نظر اساتید برجسته حوزه هنری، در کارگاه های مختلف شامل طراحی و نقاشی، خوشنویسی، موسیقی، عکاسی، شعر و داستان و هوش فضایی توانمند می شوند.

در حال حاضر مرحله مقدماتی این کارگاه ها، با موفقیت در حال برگزاری می باشد و انشا ا… پس از ماه مبارک رمضان مرحله تکمیلی این دوره‌های آموزشی برگزار خواهند شد.

در این بازدید مسئولین از برگزاری این برنامه موفق بسیار قدردانی نمودند و همچنین به دریافت نظرات دانش آموزان پرداختند.

دانش آموزان و والدین آنان نیز در گفتگوی حضوری با بازدیدکنندگان، ضمن بیان نقطه نظرات خود از محتوا و نحوه اجرای این برنامه اظهار رضایت و قدردانی نمودند.

توسط
تومان