جشنواره شاهنامه خوانی در خنج برگزار می گردد

به گزارش روابط عمومی مجمع خیران نخبه پرورفارس، جلسه مشورتی با حضور دکتر علیرضا فخارزاده، مسئول واحد دانش آموزی مجمع خیران نخبه پرور فارس و خانم فراهی، مسئول پژوهشسراهای اداره کل آموزش و پرورش استان و همکاران ایشان، در تاریخ ۱۰ تیرماه سال جاری برگزار شد. در این جلسه با بررسی جوانب مختلف، امکان و نحوه برگزاری سالیانه جشنواره شاهنامه خوانی در شهرستان خنج بررسی گردید. ابتدا دکتر فخارزاده به تشریح اهداف و برنامه­های لازم در راستای برگزاری جشنواره پیشنهادی و نظر خیر پشتیبان پرداخت. سپس حاضرین نقطه نظرات خود را بیان نمودند. خانم فراهی پیشنهاد­هایی در راستای تعهدات طرفین و نحوه اجرا را بیان نمود. در ادامه بحث­ها مقرر گردید که قراردادی در این زمینه تهیه تا توسط ذی ربطان امضا و سپس اجرا گردد. براساس این گزارش، در این جلسه راهکار نحوه معرفی و انتخاب دانش آموزان مستعد مرتبط، تشکیل کمیته ­های علمی و اجرایی و اعضا و وظایف هر کدام از آن­ها، و زمان اجرای جشنواره نیز مطرح گردید.

توسط
تومان