حضور مسئولین بنیاد نخبگان فارس و مجمع خیران نخبه پرور فارس در جلسه هیات مدیره بنیاد نیکوکاری امید آفرین شهرستان اوز
بنا به گزارش روابط عمومی بنیاد نخبگان فارس، در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه سال جاری، رئیس بنیاد نخبگان فارس، مسئول برنامه های دانش آموزی بنیاد و مجمع خیران نخبه پرور فارس و مسئول امور شهرستانهای این مجمع، ضمن حضور در جلسه هیات مدیره بنیاد نیکوکاری امید آفرین شهرستان اوز ، نسبت به معرفی اهداف و برنامههای بنیاد نخبگان و مجمع خیران نخبه پرور فارس اقدام نمودند. حبیب شریف، رئیس بنیاد نخبگان فارس ضمن معرفی و بیان اهداف این نهاد و مجمع گفت: شناسایی و هدایت استعدادهای برتر در راستای نخبه شناسی و نخبه پروری در بین دانش آموزان استان در اولویت فعالیتهای این دو دستگاه است. ویگفت: تاکنون ۵۵ جایزه به نام نخبگان،نیکوکاران خوشنام و بزرگان حوزههای علمی، اجتماعی، فرهنگی و کارآفرینی تعریف شده است. این جوایز بهانهای بوده است تا دانش آموزان و دانشجویان مستعد برتر زیادی تاکنون از بورسهای توانمندسازی ذیل این جوایز بهرهمند گردند.علیرضا فخارزاده، مسئول واحد دانش آموزی مجمع، ضمن اشاره به اجرای برنامه شهاب و اهمیت آن در خصوص فعالیتهای انجام شده در توانمند سازی دانشآموزان برگزیده جوایز توضیحاتی دادند. همچنین ضمن حمایت از برنامه تقدیر سالانه موسسه نیکوکاری امید آفرین اوز از دانشجویان رتبه برتر ورودی به دانشگاه، به اشاره به اهمیت استمرار برتر بودن این دانشجویان پیشنهاد کردند که جایزهای در این راستا جهت دانشجویان برتر شهرستان اوز تعریف شود.در این جلسه حسینی مدیر عامل موسسه ضمن بیان اهداف موسسه به بیان فعالیتهای حمایتی خود از مستعدان برتر و برخی از خدمات اجتماعی ارائه شده پرداخت. همچنین پیشنهاد شد که با تعامل اداره آموزش و پرورش و نظارت مجمع، با تعریف جوایز دانش آموزی بنام بزرگان شهرستان اوز شناسایی و توانمندسازی دانش آموزان با ایجاد فضایی دیگر تداوم یابد.ایجاد دفاتر نمایندگی مجمع در شهرستانهای استان با توجه به زیر ساختهای فراهم شده توسط مجمع خیران نخبهپرور، مورد دیگری بود که در این جلسه توسط پورزارعی مسول امور شهرستانهای مجمع مطرح شد. در خاتمه مقرر شد جهت هماهنگیها تا نیل به تفاهمنامه، نشستهای دیگری در شیراز و اوز برنامهریزی گردد.



