تجلیل بنیاد نخبگان فارس از دکتر غلامحسین امیر حکیمی؛ الگویی ماندگار در پزشکی و خدمت به مردم

به گزارش روابط عمومی بنیاد نخبگان فارس، در ادامه برنامه‌های این بنیاد برای پاسداشت و الگوسازی از سرآمدان علمی ،هنری، اجتماعی و کارآفرینی، نشستی صمیمانه و باشکوه در منزل استاد پیشکسوت، دکتر غلامحسین امیر حکیمی، فوق‌تخصص غدد درون‌ریز و متابولیسم کودکان، برگزار شد.این مراسم با حضور جمعی از دانشجویان شهید وزوایی بنیاد ملی نخبگان، دکتر محمدهادی ایمانیه، دکتر محمد پنجه‌شاهین و دکتر حبیب شریف، رئیس بنیاد نخبگان فارس همراه بود.
در این نشست، دکتر امیر حکیمی خاطراتی الهام‌بخش از مسیر حرفه‌ای و متعهدانه خود بیان کردند. ایشان اشاره کردند که از ابتدای خدمتم، بدلیل اینکه بیمارستان قطب‌الدین شیرازی در منطقه دوردستی از شیراز واقع بود وخدمات در آنجا رایگان انجام می شد، آن مرکز را انتخاب می کردم تا بیماران نیازمند را شخصاً و بدون دریافت هیچ‌گونه هزینه‌ای درمان کنم.اقدامی نادر که نشان‌دهنده تعهد عمیق ایشان به اخلاق پزشکی و خدمت صادقانه به مردم است.دکتر امیر حکیمی همچنین از سفر خود به آمریکا و کسب فوق‌تخصص در رشته غدد یاد کردند و توضیح دادند که به جای ماندن در خارج، تصمیم گرفتند به ایران بازگردند تا با دانش و تجربه خود در خدمت بیماران و ارتقای سلامت کشور باشند؛ تعهدی که نمونه‌ای روشن از عشق و وفاداری به وطن و انسانیت است.
بنیاد نخبگان فارس با اهدای لوح سپاس و یادبود، از خدمات ارزشمند دکتر امیر حکیمی در عرصه آموزش، پژوهش و درمان قدردانی کرد. ایشان طی سالیان متمادی با تربیت نسل‌های متعدد از پزشکان و متخصصان، نقشی بی‌بدیل در ارتقای دانش پزشکی کشور ایفا کرده‌اند.این تجلیل، نه تنها پاسداشت مقام علمی و انسانی استاد امیر حکیمی بود، بلکه تلاشی در راستای انتقال تجربه و الگوسازی برای نسل آینده پزشکی به شمار می‌رود، تا دانشجویان و جوانان جامعه پزشکی با الگوگیری از تعهد، اخلاق و تخصص ایشان، مسیر رشد و خدمت به مردم را ادامه دهند.

توسط
تومان