بنا به گزارش روابط عمومی مجمع خیران نخبهپرور فارس، در پی تشکیل کارگروه علمی اولین دوره جایزه پروفسور سید آهنگ کوثر در حوزه آبخوانداری و آبخیزداری، پس از بررسی دقیق مدارک ارسالی، به ترتیب خانم فاطمه کاتب، دانشجوی دانشگاه تربیت مدرس واحد نور، خانم فروغ سهیلی دانشجوی دانشگاه ایلام و آقای نیما مقدم دانشجوی دانشگاه تهران واحد کرج به عنوان برگزیدگان جایزه معرفی گردیدند. لوح تقدیر و سپاس از این عزیزان در جلسه روسای بنیادهای نخبگان استانها مورخ ۳۰ شهریور تحویل روسای استانهای مازندران، ایلام و البرز گردید تا ضمن اهدا جوایز به برگزیدگان در مراسمی ویژه در دانشگاه محل تحصیل ایشان، پیگیریهای لازم به منظور توانمندسازی آنها بعمل آید. مجمع خیران نخبهپرور فارس این موفقیت را به برندگان محترم تبریک گفته و برای ایشان آرزوی سلامتی، موفقیت و بهروزی دارد. امید است این عزیزان با بهرهگیری از ظرفیتهای عظیم علمی خود، در مسیر همکاری با مجمع و خدمت به نسل جوان و نوجوان کشور گامهای موثری بردارند.



