آغاز دومین دوره هدایت شهاب ناحیه ۳ شیراز

روابط عمومی واحد دانش آموزی مجمع خیران نخبه پرور فارس از آغاز همکاری جهت دومین دوره فرآیند هدایت خاص برنامه ملی شهاب در ناحیه ۳ شیراز گزارش داد. معاون بنیاد نخبگان استان و مسئول واحد دانش آموزی این مجمع طی نشست هایی بر لزوم پیگیری فرآیند هدایت در برنامه ملی شهاب در این ناحیه پس از پایان موفقیت آمیز دوره اول آن اشاره نمودند و از همکاری صمیمانه اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 شیراز کمال تشکر را داشتند. در جلسه پایانی این نشست که در تاریخ 6/9/1401 در بنیاد نخبگان استان که با حضور معاون آموزش متوسطه و مسئول انجمن اولیا و مربیان ناحیه ۳ تشکیل شد؛ دو مجموعه پس از بررسی فرآیند هدایت انجام شده در دوره قبل درمورد ادامه این فرآیند در سال تحصیلی جدید به گفتگو پرداختند. فرآیند هدایت شهاب امسال برای اولین بار ان شاءالله در تمامی هوش های هشتگانه انجام خواهد شد و برای اولین بار هوش و استعداد اجتماعی و ورزشی را نیز در بر خواهد گرفت. قرار است طی این فرآیند حدود 500 دانش آموز مستعد شناسایی شده توسط برنامه ملی شهاب در ناحیه 3 شیراز ارزیابی شده و برگزیدگان با حمایت مجمع خیران نخبه پرور فارس فرآیند و همکاری اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 (معاونت متوسطه) و بنیاد نخبگان استان فارس توانمند سازی در زمینه استعدادی خود را به صورت جدی پیگیری نمایند.

توسط
تومان