کمک 500،000،000 ریالی دو خیر شیرازی به مجمع خیران نخبه پرور فارس

کمک 500،000،000 ریالی دو خیر شیرازی به مجمع خیران نخبه پرور فارس

به گزارش روابط عمومی بنیاد نخبگان استان فارس، دو خیر شیرازی مبلغ 500/000/000 ریال در جهت نخبه پروری به مجمع خیران نخبه پرور فارس کمک کردند.

آقایان محمد علی و محمد صادق نوشاد با توجه به فعالیت های بدیع مجمع خیران نخبه پرور فارس در زمینه حمایت از مستعدان برتر و نخبه پروری، اقدام نمودند.

دکتر شریف رئیس بنیاد نخبگان استان فارس و مدیر عامل مجمع خیران نخبه پرور فارس ضمن تشکر از همه خیران استان که در زمینه کمک به پرورش استعداد های برتر استان بویژه افراد محرومی که امکانات بسیار محدودی برای شکوفایی استعداد های خود در اختیار دارند گفت: مجمع خیران نخبه پرور استان فارس با هدف جذب کمک های خیران و هدایت این منابع به سمت توانمند سازی استعداد های برتر و کمک به اثرگذاری این افراد در جامعه ایجاد شده و امیدواریم این مجمع بتواند کاستی های موجود در این زمینه را جبران نماید.

 دکتر شریف ضمن اشاره به فعالیت های بنیاد نخبگان استان فارس در جهت تمرکز زدایی از مرکز استان با اشاره به سفرهایی که به مناطق مختلف استان شده است گفت: در سفر به شهرستان های استان دانش آموزان بسیار مستعدی را شناسایی کرده که به علت محرومیت نخواهند توانست استعداد های خود را شکوفا نمایند و از خیران تقاضا داریم در این زمینه مساعدت نمایند.

 دکتر شریف گفت: اهم فعالیت ها و حمایت های این سازمان مردم نهاد عبارتند از: اعطا جایزه به نام بزرگان و فرهیختگان، اعطا بورس های تحصیلی مختلف به مستعدان، اعطا وام های قرض الحسنه، حمایت از مستعدان ایده پرداز در زمینه اجرا و تجاری سازی ایده ها و اختراعات، حمایت از موسسات و مجموعه‌های حامی مستعدان و نخبگان و حمایت از ایجاد زیرساخت های لازم برای پیشرفت مستعدان و نخبگان.

توسط
تومان