رویداد فعالیت‌محور سرو کاغذی به مناسبت هفته‌ی کتاب برگزار خواهد شد

رویداد سرو کاغذی

 

این رویداد با طراحی دکتر محمدحسین امانت و به همت مجمع خیران نخبه‌پرور استان فارس و حمایت و همراهی بنیاد نخبگان فارس، اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و مرکز مطالعات ادبیات کودک و نوجوان دانشگاه شیراز، در روز جمعه 21 آبان 1400 از ساعت 10 تا 17 در محوطه‌ی باز باغ مهر جوان و با حفظ پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

در این رویداد در چند بخش مختلف، هم شرکت‌کنندگان اصلی که همگی از دانش آموزان و دانشجویان مجمع خیران نخبه‌پرور فارس هستند و هم بازدیدکنندگان در چالش‌ها و برنامه‌های پیش‌بینی شده، فعالانه شرکت خواهند کرد. برنامه‌هایی که از توانمندسازی و استعدادپروری تا ایجاد نشاط و انگیزه در جوانان و نوجوانان و ترویج خلاقانه‌ی فرهنگ کتابخوانی را دربرخواهد گرفت. شرکت‌کنندگان اصلی از میانِ داوطلبانِ نوجوانِ برگزیده در سه چالش کتابفروشی، خوردنی‌های کتابی و صنایع‌دستی کتابی، محصولات خود را به بازدیدکنندگان ارائه خواهند کرد.

علاقه‌مندان به بازدید از این رویداد به همراه خانواده می‌توانند، از غرفه‌هایی که به‌وسیله‌ی نوجوانان اداره می‌شود، صنایع‌دستی کتابی، خوردنی‌های کتابی و کتاب با تخفیف ویژه خریداری نمایند. در ضمن از بازی‌ها و فعالیت‌های کتابی جذابی که برایشان مهیا شده است، لذت ببرند، جایزه بگیرند و در نشستی صمیمانه با نویسنده‌ی کودک و نوجوان، سرکار خانم الهام مزارعی شرکت کنند. در ضمن امکان عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی برای بازدیدکنندگان فراهم شده است.

آدرس محل برگزاری رویداد: شیراز، بلوار شهید چمران، ابتدای بلوار شاهد، جنب پیاده‌راه سلامت، باغ مهر جوان، بنیاد نخبگان فارس.

ساعت بازدید: 10 تا 17

منتظر حضور امیدبخش و حمایتگر شما از نوجوانان این مرزوبوم هستیم.

توسط
تومان