تفاهم نامه ایجاد دفتر نمایندگی مجمع خیران نخبه پرور فارس در جهرم امضا گردید.

نمایندگی مجمع خیران نخبه پرور فارس در جهرم

مدیر عامل و یکی از اعضا هیات مدیره مجمع با سفر به شهرستان جهرم ضمن بازدید از برنامه‌های هدایتی برنامه ملی شهاب (شناسایی و هدایت استعدادهای برتر) با اظهار خوشوقتی و رضایت از پیشرفت این برنامه در جهرم، به‌منظور بورسیه نمودن دانش آموزانی که از بین دانش‌آموزان مستعد هنری شناسایی می شوند، چند بورس تحصیلی اختصاص دادند.
مدیرعامل گفت: عده‌ای از دانش‌آموزان شناسایی شده از این پس در کارگاههای توانمند سازی که به کمک اداره کل ارشاد اسلامی فارس برگزار خواهد گردید شرکت خواهند کرد.
سپس با حضور در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان جهرم که با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس آموزش و پرورش و روسای مراکز آموزشی و پژوهشی شهرستان تشکیل شد، ضمن تشریح اهداف بنیاد نخبگان فارس و مجمع خیران نخبه پرور فارس و تاکید به توجه جدی به برنامه شهاب گفت: علی رغم اینکه این برنامه در سطح ملی با سرعت کمی دنبال می‌شود، اما در استان فارس با سرعت مناسبی به اهداف خود نزدیک می شود.
توجه جدی به قسمت هدایتی شهاب در دستور کار بنیاد نخبگان فارس و مجمع خیران نخبه پرور فارس قرار گرفته است و انشاالله به عنوان الگویی موفق در سطح کشور ارائه خواهد شد.
در ادامه برنامه تفاهم‌نامه ایجاد دفتر نمایندگی مجمع خیران نخبه پرور در جهرم به منظور سرعت بخشیدن به اجرای برنامه های مجمع امضا گردید.

توسط
تومان